Friday, March 11, 2011

9 Mac 2011
ello.. read till leteh ok.. heheh,, this date is nothin happen but,, ary ni,, budak kelas as usually lahh,, ofcourse bising if xde cexgu,, so,, diorang pon memain laa dlm kelas,,spe lagi kalao bukan si wafiy,, razin,, faris,, dan anep,, mereka diorang main bola kott,, then ade laa sorg cikgu ni lalu,, awak semuadoktempat,, aku nk duduk tempat aku,, tapi penuh ngan dak2 yg main tu laa,, aku tergelak coz faris buatbuat bace buku,, tapi bce buku koko,, haha,, klaka gle(!) so then aku yg kne ngan cikgu a****a  tuu,, then waktu ptg,, aku lepak coz ade budak sekolah tgh maen bola,, cikgu hooraimah pon ade,, cikgu hooraimah cte yg ade cikgu cte kt dye klas bising waktu dye x msok tadi,, cikgu tuu inform kat cikgu hooraimah yg "budak besar-besar tu buat biseng",, api kemarahan di dalam diriku membuak-buak,, rse nk gigit je wafiy uhh,, org lain yg main aku yg kene!! siot jee,, hehe,, but ,, nseb baiklaa cikgu hooraimah still memahami aku,, heheh,, jdy x kene marah!


10 Mac 2011 11 Mac 2011
arini ary jumaat,, pagipagi lagi aku da bad mood! coz? anep ilangkan calculator aku,, sakit aty kott,, till lepas rehat aku marah,, so,, aku teringat aku btugas semalam kat koop,, aku decide nk g koop check,, tgk tgk ade lak kat koop ,, heheh,, sorry anep! heheh! pastu waktu rehat tuu cikgu sapiai sapiah belanja aku minom air,, sedap la pulak cikgu belanja,, heheh,, jgn dengki dott!




namenyer nurul farhana bt roslee,,
hanoihanoihanoi

No comments: