Saturday, April 30, 2011

Bodoh ke Bengong (!)(!)(!)

aku pelik laa ngan kaum laki sekarang ni,, aku boleh jadi contoh terbaik kat korang tapi korang taknak,, ; p nak hisap rokok, hisap laa,, aku tak kisah,, tapi kena laa tempat yang sesuai,, ni,, ada ke pulak kat pasar malam,, kau dah la jual makanan,, then kau sembur asap rokok kat mana? kat makanan yang kau masak..

then,, kau dah....
kau dah tambah saham dosa kau,,
kau dah derma sikit penyakit yang sepatutnya dapat kat kau,,
kau dah sakitkan hati aku,, dan
kau juga membuatkan aku tulis entry hari ni pasal kau(!) apa yang special sangat kau ni? huh! TETTTTT

abgchoberkata : merokok membahayakan kesihatan(!) tak caya sudah!

__________________________________

4 comments:

shahrihan said...

hahaha...betul tu..sy pn xsuka org laki isap rokok..nasib baik my bf xisap rokok..hehe
erm bagus la abgcho xisap rokok..leh jd contoh kt kwn2..
rokok memang membahayakn kesihatan..
abgcho terbaaeekkk... \(^_^)/

cik aisha said...

taw xpe...yg tulis entry ni pun jgn smoking..hehee

faaaa said...

Hooho , kalau aku , aku dah sound da weyy

nik rosmawati said...

caya.rokok mmg membahayakan kesihatan.yg lagi bahaya org yg menghidu la.