Monday, April 4, 2011

ha chaaakkk! terkejut tak? tak terkejut pun tak apa,, aku tak kesah pon,, heheh,, entry kali ini aku nak cerita pasal ABPBH semalam,, tak tahu abpbh tuu apa? memang super heavy duty bengong lah kan,, haha,, ABPBH is stand for Anugerah Bintang Popular Beria Harian,, haa,, mesti yang tak tahu tuu dah tahu kann??

oklah,, start dari mula,, pentas dia kalau perasan ada tangga yang besar gedabak kan ? soalan aku,, mengapa tangga tu ada kat situ? menyemakkan pentas je,, pastu aku rase kalo para pemenang yang dapat anugerah naik kat atas tu kan lagi bagus,, but nak buat macam mana? bukan aku designer nye,,

okla,, cerita pasal yang dapat anugerah pulak,, aku kurang setuju yang menang anugerah Bintang Paling Popular sahaja,, aku tak tahu sebab apa,, tapi aku pelik,, telampau ower la pulak aku tengok khaty fauziah naik pentas,, ya Allah,, perlu ke cakap yang dia banyak undi untuk anak dia,, buat malu je kott,,

then, waktu ana raffali menang anugerah artis baru wanita popular,, sumpah aku kesian kat dia,, asal laa ramai orang tak suka dia? aku rase dia tak buat salah kat korang pun,, sekurang-kurangnye tak payah laa nak mencaci,, dia dah memang berbakat,, si penCACI tu tidak perlu untuk buat macam tu,, kalau korang bagus sangat,, korang jadi penyanyi,, korang buat lagu sendiri then,, boleh tak korang menang macam ana raffali menang,,

lepas tu kalau perasan kan,,waktu nak umumkan BPP tu kan,, zizan kan diam jee,, aku rasa sebab dia yakin menang kott,, heheh,, but kan bagi aku zizan lagi layak menang kott,, thats all


abgchoberkata : mengkritik je tau,, bukannye nak undi!

No comments: