Tuesday, April 26, 2011

Hey there sana situ sinun,, now aku dah ada internet kat rumah,, so,, its very best!,, i can type type n type everyday!,, i do not have to go to cyber cafe,, or friends' house to blogging! it is very awesome friend!

hahaha,, so let me tell you the story about today,, haaaaa,, korang pernah dengar tak pasal colony tu,, alaa yang pasal infeksi 'kejadah haram' tuhh,, alaa,, tak tau lagi??


nah!! tengok gambar ni puaspuas! so,, pasti korang dah tahu apa point yang aku nak cerita hari ini,, yaa,, cerita bermula bila aku terbaca pasal benda atas ni kat satu blog,, sorry sangatsangat lupa apa url dia,, di cerita yang ada lambang ni kat atas klcc waktu earth hour hari itu,, lepas tu,, ada kat ikan pulak,, then ada kat tanah yang jerlus,, so aku takut laa,,

selang beberapa hari kemudian,, aku baca surat khabar kat sekolah,, then terjumpa pulak kat surat khabar,,(rujuk gambar kat bawah ni)


so,, aku cerita laa kat satu kelas pasal benda ni,, pastu a day after,, cerita sebenar pasal infeksi ni dah tersebar,, aku memang tak berniat nak tipu diorang,, tapi diorang bahan aku pulak,, nak tau apa diorang gelar aku??  A L I E N! bangang gila kan,, sedih tak cerita nya? sedih kan,,

abgchoberkata : kebenaran mungkin menjadi penipuan,, penipuan mungkin jadi kebenaran! lol

3 comments:

elis wanie said...

hehe kemain,,best kan ada internet kat umah ley taip pape,=) then ley bagi information kat org

.abgcho. said...

haha,,
nampaknye memang gituu lahh,,
bukan setakat information,,
gossip pon adey,,
hahah

Luz Qeera said...

jerlus ? apa itu ?