Friday, April 15, 2011

Pertolongan Cemas

hey hey hey hey,, aku benci pertolongan cemas,, aku benci pertolongan cemas,, aku benci P.E.R.T.O.L.O.N.G.A.N C.E.M.A.S!!

hahhh(menjerit),, sakit hati gila laa kalau korang nak tau,, cerita begini,, aku dilantik menjadi ahli PC untuk bola sepak,, so aku terima je la coz boleh la selamatkan orang tatkala 'kecemasan',, tapi serious memboringkan gila! menyakitkan hati gila,, dahlah kena kutuk,, siott jee,,

aku masuk PC lambat laa kan,, coz aku ada kelas tambahan! pastu postpone pulak,, so,, aku kena laa balik kelas balik for prep,, pastu waktu prep lak waktu sejarah,, kaw kaw kena marah ngan cikgu sagunthala coz tidak bawa buku,,

"sorry la cikgu,, saya ingat......"
(tak sempat nak jawab)

"tak payah nak ingat ingat la akmal,"

"betulla cikgu,, saya sepatutnya Pertolongan Cemas,, tiba tiba postpone"

"lain kali bawa"

hha,,
sambung balik,, waktu aku pergi pertolongan cemas pulak kan ada laa sorang makhluk ni injured ,, sejurus kemudian (aceyhceyh) hafiz,, yang agak gedik tu,, pergilaa padang nak angkat makhluk tuu,, pastu,, dia sound aku pulak suruh bertindak dengan pantas,,

"akmal cepat" jerit perlahan
(aku pun cepatla sikit)

"akmal berlari!," jerit macam satu sekolah nak runtuh
(aku malu then terus berlari)

memang siot je la kan,, kau senior tak perlu nak marah macam tuu,, aku tak suka! kalau aku jadi senior la kan,, aku akan marah tapi takla nak mengaibkan orang!! (shit!)

abgchoberkata : ketua yang selalu bermasalah sebenarnya!

No comments: