Thursday, April 28, 2011

RM 227.50

haaa,, duit tuu aku dapat tadi waktu bertugas kat koperasi,, very the terkejut one,, waktu aku pergi keluar nak solat.......

~akmal,, sini jap~
~yee cikgu?~
(blablablabla cikgu mencarut ape ntah)

~ni duit awak~
~haaahh? banyak nye cikgu~
~ni duit awak bertugas akhir tahun lepas,, sampai bulan 3~


yaa,, webcam aku burok! it doesn't matter

serious,, aku tak pernah get duit macam tu punya banyak,, yaa, pegang banyak tuu pernah laa,, tapi dapat hand-to-hand macam tu,, maunye tak terkejut! last entry aku,, aku cakap,, yang aku kerja kan ,, tu la sebab aku sakit hati kat siapa yang membazir duit tuu kan,, 

ok,, duit ni aku dapat sebab kerja kat koperasi akhir tahun lepas,, jual buku,, aku datang full day,, tu laa sebab dapat baanyak kott,, so, kalau korang nak,, boleh,, datang laa rumah aku,, ^_^

abgchoberkata : serious,,  nak duit datanglaa rumah,, aku bagi RM 2.50 hehe
____________________________________________


KenapaAkuNakJadiBlogger?



nape yee? emm,, aaaa... aku pun terfikir juga kenapa aku nak sangat jadi blogger,, okla,, sebab nak sedapkan hati aku,, aku senaraikan sebab apa eak..

-sebab nak kongsi cerita peribadi-
ye laa, nak kongsi kisah kehidupan seharian aku ngan bloggerblogger yang lain,, yaa,, aku tau tak ramai blogger yang suka baca entry tentang peribadi,, but aku still buat cam tu,, cipta kelainan(kelainan lah sangat),, 

-sebab nak cari ramai teman baru-
emmm,, aku adalaa juga jumpa kawan baru sejak berblogging,, antaranya shakey dan hana,, mungkin dua tu jee yang sudi berkawan dengan aku buat masa sekarang,,(emm,, dah memang bekawan dari sekolah) thanks(!)

-nak meramaikan populasi blogger lelaki-
haa,, ni yang paling aku nak,, aku rase 70% of the blogger is perempuan,, walaupun blogger terpopular tahun lepas adalah Ben Ashaari iaitu seorang lelaki,, but blogger lelaki still kurang yang memblogging ni ^_^

aku rase tu je laa,, sebabnya Kenapa Aku Nak Jadi Blogger..

abgchoberkata : semat tak gambar tuu? (first time guna paint)

3 comments: