Friday, April 29, 2011

sayakurus | akuslim | sayatakgemuk | akutakmontel

lepas balik solat Jumaat tadi aku kehilangan idea untuk buat entry hari ini,, aku fikir, fikir dan fikir,, but nothing to do today,, sebab apa eak? sebab hari ini takde apaapa yang berlaku kat sekolah(!)

but,, sebab dah lama aku tak update blog before ni,, waktu tuu follower aku just 8 orang,, hilang semangat nak update entry baru baru dan baru,, tapi sekarang dah 64 follower,, semangat gila lahh,, biasalah orang yang hott macam aku,, naiklaa follower,, hahhha..nape nak tumbuk aku? nak sepak aku? nak muntah kat aku? datang la sini,, Taman Samudra.. ^_^

dah dah dah,, stop sesi keberlagakan,, aku nak cerita yang ada orang cakap aku kurus,, bukan setakat orang tauu,, orangssss ok,, let me named HER as H dan M

H  ~eyh,,eyh,, akmal,,akmal,, haaa,, kau dah kurus,, waaa~
M ~ehh,, ha'ah laa,, kau dah kurus~
~emm,, ye kea?~
H  ~yea laa,,~

betul kea aku dah kurus?? haa,, aku nak korang pula tentukan,,


haa,, korang jangan tanya soalan bodoh la kan,, of course la aku yg laki tu,,skang aku nak tau jee,, yang mana lebih kurus,,

abgchoberkata : haha,, bukan full body yang aku letak..

5 comments:

Luz Qeera said...

diaorang memerli lah . kaw ny xD

.abgcho. said...

tak arh,, kau jgn dengki..

: p

cik aisha said...

tak dapat nak tentukan dik oi...
ye la kot...haha

.abgcho. said...

memang ye laa..
;p

nik rosmawati said...

tak kurus tak pe.asal sihat dik :)