Tuesday, May 31, 2011

Follower Ke-100 !


what ? follower ke 100 ? ouh , i'm very proud of it ! apa ? follower korang dah beribu takpe takpe aku akan berusaha untuk memberi yang terbaik kepada my follower .

emm , okay , seperti yang telah aku niatkan , aku akan buat satu entry khas buat follower ke-100 aku  iaitu WanCikguMuzik ! anyway tak tau laa dia cikgu real atau just nickname cikgu .

emm , seperti yang aku tahu , dia juga baru dalam dunia blog ni , sama la macam aku , tapi dia dah ramai gila follower . bagi aku dia ni sangat bagus . why ? dia tak mengharapkan follower beribu tapi dia nak pembaca setia ! lebih kurang macam tu la .

aku ada 'box-to-box' dengan dia , dia banyak memberi nasihat , mungkin sebab dia cikgu , so , dah terbiasa menasihati anak murid , hehe , ok ok , aku taknak bagi tahu apa yang dia 'box-to-box' dengan aku , malu . .

ok ok , special nya dia , bagi aku , dia punya entry banyak juga laa yang best , mungkin sebab tu , ada juga yang setia membaca entry entry dia , dia tak perlukan ayat yang kelakar untuk tarik orang , dia just straight to the point ,

emm , yang kurang special , sorry yea cikgu , bukan nak mengutuk cikgu , ni hanya pendapat saya , saya tahu saya pun banyak kekurangannya , awal-awal dah minta maaf , takut hubungan rosak pulak , hihi , emm , serabut sangat laa , agak pening sikit , tapi ia tak menganggu mood saya untuk baca entri cikgu ,, ;p hehe (takut cikgu marah doe).


okla , aku nak taip entri untuk hari ini pulak .. bye

abgchoberkata : sorry , pc problem , tak boleh nak upload gambar . .

2 comments:

NURUL NAJWA said...

cikgu memg bess.. dia cikgu dulu,skrg da x.. mwehehe

.abgcho. said...

hehe : D