Monday, May 30, 2011

My Happy Anniversary !

hey makcik , pakcik , uncle dan aunty ! alhamdulillah semalam adalah hari anniversary aku . bukan hari jadi tau . ianya adalah hari anniversary ! semalam genaplah setahun aku bersama si dia .




sepanjang aku bersama dengan dia , memang banyak jasa yang dia berikan , aku sangat terharu , walaupun aku asyik merungut sebab orang lain punya lagi hebat , tapi dia tetap nak berjasa dekat aku ,

sedikit cerita perkenalan aku dengan dia ,

aku jumpa dia dekat pasaraya bintang melaka, mak aku pun ada derma sedikit usaha , kalau tidak takkan aku akan bersama dengan dia , waktu tu aku memang mencari-cari , sebab waktu tuu aku dah takde dah .. tu je kott , malas nak menaip banyak-banyak

selama setahun aku bersama dengan dia , memang dia selalu sakitkan hati aku , tapi aku terfikir , kalau tiada dia takkan nya aku dapat berhubung ngan kawan ,

oklah , aku nak menghabiskan masa aku dengan dia je laa hari ni , lebih-lebih lagi hari ni cuti . bye , saya sayang awak Sony Ericsson C510 !