Monday, May 16, 2011

yaa, yaa, yaa,, its about two weeks i'm not post the new entry(!) rindu tahap gaban kegilaan kat blog aku,, ye laa,, exam is around the corner,, how can I post the new entry? study study n study je lahh,, then my computer is broke down,, super bengang(!)

ok,, ok,, memandangkan aku agak lama berblogging,, so,, aku selalu laa jugak blogwalking kan,, but sometime aku jalanjalan tu,, ad pulak orangorang yang pergi private kan dia punya blog,, aduhh,, asal eak?adakah banyak gambar diorang yang 'hot' 'hot' menyebabkan hanya family,, kawan,, ataupun orang terdekat jee yang boleh tengok,, adakah ,, adakah?

okla,, aku tak kisah laa diorang nak buat apa,, because itu hak semua,, aku tak boleh lah nak larang orang buat camtu,, tapi what the function they do that? baik tak payah buat blog,, blog untuk orang baca, kongsi, beri pendapat..

aku cadangkan korang buat facebook je lah,, korang boleh post banyakbanyak status korang tuu,, post je laa panjangpanjang,, theres no matter,, korang boleh tentukan nak approve ke tak friend kat facebook,, kalau kat blog,, follow follow je laa,, tapi aku nak follow pun tak bolehh,, apasal la ada setting untuk private kan blog ni,, heishhh..

tapi korang janganlah marah aku ,, ni cuma pandangan dari aku,, kalau aku salah,, aku minta maaf,, kalau korang terasa,, aku minta maaf..

abgchoberkata : orang nak ada blog,, dia nak jugak.. hehehe..

3 comments:

fiq. said...

hehehe, diorang suke2 je kot abgcho, nak belajar ke, tapi tak de la serious sgt..huhu

.abgcho. said...

tau punnn.. sakett gilaa

.abgcho. said...

tau punnn.. sakett gilaa