Friday, June 10, 2011

'Kalau Saya Dapat RM 300




whooaa , can you read it ? of course can , right ? so , tak payah fikir panjang² , aku rasa korang faham , dan kalau korang nak join klik link kat atas tu ! contest ni kak safra yang buat !

ok ok , need to fullfil the term first , kalau 'saya' dapat RM 300 , apa yang akan aku gunakan *sekejap aku sekejap saya , seriously , aku memang nak sangat Samsung Galaxy Mini ! harga dia about 599 - 650 camtu , tapi IF la aku dapat RM 300 tu , yang lebihnye memang aku akn guna duit aku sendiri ! aku just guna RM 280daripada duit itu untuk beli Galaxy Mini , 

lagi RM 20 nak campak mana ? ok , serious ni , lagi 20 tu aku akan letak kat masjid ar-rahimah ,hehe , tempat aku selalu solat jumaat, wei wei wei , bukan riak , takbur , menunjuk dan apa sajalahh , tapi aku nak derma coz mungkin rezeki aku murah , dah dapat 300 , takkan nak ambil semua , aku niatkan nak sedekah , tapi itu ceritanya kalau dapatlahh , kalau tak dapat , penat jee aku fikir nak buat apa dengan RM 300 tu , hehe ,


one more thing , aku memang serious guna RM 300 tu untuk buat benda yang diperkatakan di atas , bukan just cakap² dan taip² je ! aku memang nak sangat Galaxy Mini tuhh , nak nak nak ! dan nak lagi ! = ='


jadi , itulah sebabnya kenapa aku nak sangat RM 300 tuhh , kalau korang punn berminat nak join , join lahh , lagi sekali ni link dia Kak Safra !

ditag kepada kawan² yang dikasihi !

-shakinah kassim-
-abg wacana-
-senyum-senyum-

2 comments:

diana said...

Rm300 hadiahnya??
banyak tu..
insyaallah...kalau ada masa akak buat..
terima kasih...:)

Shiety Myra Chubbyra ;P said...

wow ..semangat!
chaiyok2