Monday, June 13, 2011

kenanganku bersama AF !

tiktok tiktok , dah 10 minggu yee AF berlangsung , semalam pula AF melabuhkan tirai untuk selama-lamanya ! emm , i think no one yang hidup kat Malaysia ni tak tahu AF tuu apa , so , jangan nak buat tak tahu eahh ! anyway , seperti yang korang tau , tahun depan memang dah takde lahh kan AF , so , apa korang rasa ? sedih ? gembira ? tu hak korang lahh , tapi bagi aku banyak sangat kenangan aku dengan AF !

AF 1 .
nothing , just waktu konsert ketiga tak silap aku , aku menangis gila tengok atie AF keluar , haha , aku tak tau sebab apa .

AF 2
aku masih lagi tak terlampau fanatik sangat kat AF 2 , cuma mak aku lahh , memang fanatik gila kat Zahid , lepas tue aku kesian kat Mas , dia ibu tunggal , pastu dia lak lurus , kesiaaann .

AF 3
yeah , aku sayang Kefli ! dia punya persembahan minggu kelapan kott , yang buat kat luar dari tempat biasa tuhh , pehh , best gila , tak silap aku waktu , habis konsert , dia ranking pertama , kalaulahh waktu tu konsert akhir , kan best ! Kefli dah jadi juara , ngee .

AF 4
haa , AF 4 punya konsert ke 6 aku pergi , aku penyokong setia Farhan waktu tu , waktu aku pergi tu diddy keluar , mak aku sedih gila , anyway muka aku masuk tv , wat , tak kesah ? ape aku kesah ! hihihi , waktu tu jugak sorang peserta yang dari konsert prelude akan dibawa masuk selama seminggu jee ke dalam fakulti , aku menjerit HAAZAAAMAAA , tapi malangnya Leez yang terpilih .

AF 5
emm , takde yang menarik kat AF 5 , tapi aku mula minat Heliza lepas keluar AF .

AF 6
yeah , stacy juara , at first aku memang tak suka langsung Stacy menang ! aku suka kat Riz , mungkin sebab semangat kenegerian , perok lahh katakann , tapi makin lama aku tengok Stacy makin best , dan sekarang aku minat gila kat dia !

AF 7
aku minat sangat sangat sangat dekat Akim , tapi dia dapat nombor 3 , watdetuuut la aril nih , anyway aku makin lama tak suka kat akim , why ? aku tengok kat fb , bila fans comment ngan dia , langsung tak l;ayan , tapi bila friend comment , confirm ade feedback , salah satu contoh artis sombong , tapi kalau akim tak sombong , balaslahh balik ape yang fans comment , tanpa fans kau never dapat pergi final taw !

AF 8
waktu AF 8 aku pergi konsert final dia , yeah , memang macam bukan final , x ramai orang lahh , mungkin AF dah tak besh kott waktu tuhh , anyway , shahir juara , i'm the shahir's fans !

AF 9
lalala , konsert final dia semalam , anyway , aku nak sangat lena menang , sebab apa ? sebab hazama dah banyak pengalaman dalam bidang nyanyian , rasa tak adilla pula dia masuk , aku memang suka hazama , tapi napelahh astro ni ambik hazama ? dia dah jadi artis tau tak ? mesti astro nak naikkan balik peminat setia AF kann , tapi benda dah berlalu , nak buwad macamana ? anyway congrats HAZAMA !

4 comments:

Izzaty Ishak said...

Pasnih dah takde dah Menuju Puncak. :(

diana said...

ada jom heboh kat penang hari tu
ramai yang kata akim sombong..
ajak bergambar pun tak mau..
suruh dekat sikit depan stage pun tak mau..lambai2 dari atas stage sambil buat muka kelat je..

Shiety Myra Chubbyra ;P said...

wOw fanatik ngn AF ...gud2..

Pretty Honey said...

kire bgus jgk la HAZAMA masuk AF9..klu x, msti sy x tgok AF9 ni. hehe^_^