Monday, June 20, 2011

Nak Sangat !

hmm , oklahh , hari ini aku terPAKSA post pasal announcement tu ! kepada blogger yang tak mau baca , tak pe , ini post yang terpaksa di buat atas paksaan daripada rakyat jelata SEMERBAK ! hmm , lagi sekali diulangi , announcement yang berbunyi , 

~kepada semua pelajar lelaki 3 KRK , sila ke bilik disiplin sekarang juga!~

hmmm , korang nak terkejut sangat sebab apa hah ? kelas KRK tak boleh kee nak pergi bilik disiplin , huh , letih lah dengar soalan "napa korang kena panggil?" "napa panggil itu korang?" "kena napa korang dipanggil?" huh , macam macam soalan yang aku dengar , tapi aku dah tegaskan , kalau nak tau cerita , sila buka http://justabgcho.blogspot.com , muahahaha , sebab apa ? saja menggedik nak ramai kan pengikut pembaca dan pengreader , haha

ok ok , ramai yang dah marah tu , aku cerita lah ni , hmm , kitorang kena panggil sebab kelas 1 KRK diceroboh , then kitorang ada masuk kelas tu , tapi seriously , nothing yang kiteorang buat , cikgu salahkan kitorang sebab kitorang ada masuk , waktu prep , hisssshy ! senang ² je budak KRK yang baik lagi kind lagi good lagi pandai ni dituduhkan , sorry ok , kami bukan gangster ! muahahaha , *dah lah bajet pandai, lagi nk bajet baik . okbye , aku saja je nk mendidihkan lagi api kemarahan korang tu , apa ? tak marah , like I care !

hmm , lepas tu kitorang masuk lahh bilik disiplin , cikgu check tapak kasut setiap orang , AIMAN ISMAIL kalau nk tau sangat sebab apa diorang check kasut , sebabnya , meja kelas 1 KRK kena pijak ok ! so , takkan nak check topi keledar pulakk ! of course lahh nk tengok kasut yang mana boleh dipersalahkan , jadi , takde sesiapa punn yang sama seperti kasut itu nye punn ! jangan nak tanya lagi tauw ! pening , lagi bagus aku jawab soalan geo ke , soalan bm ke , ni tak , "kenapa diorang check kasut" takkan ada soalan peperiksaan berbentuk macam tu ! 

ok ok , diteruskan lagi , jadi dah tiada sesiapa yang bersalah , habislah cerita , so , as a conclusion , KITORANG MEMANG TAK BERSALAH kalau meja tu kotor atau rosak or tak bersih ! tapi tapi tapi kitorang dipersalahkan juga, sebab masuk kelas orang lain , ! hmm , lagipun kitorang aku tak kisah lahh , cikgu nak marah , sebab cikgu mesti ada sebab nak marah , so ,cikgu memang terbaik ! insyaAllah kitorang tak mengulangi nye lagi !

jap jap jap , semua pernyataan kitorang di atas takde kena mengena ngan aku ! statement kitorang adalah untuk Abg Long , Abg Ngah , Abg Chik , Busu , Penan dan Penyu ! jadi Abg Teh tiada kena mengena ! Abg Teh cuma menaip jerr di depan komputer !

korang tak tau siapa abg abg tu semua ? nak tahu ? hmm kalau nak tau , atas permintaan lahh yee , kalau ada yang minta baru aku bagi tau ! aku rasa xde yang minta kott ! tak perlu punn , anyway , kami sudah punn memecahkan tradisi , seramai 7 orang pelajar yang disanjung tinggi dipanggil ke bilik disiplin ! muahahaha , *disanjung kah ? kbye ! puas hati ?

No comments: